Reklamacje
Gwarancje i reklamacje
- Wszystkie produkty znajdujące się na stronie Sklepu objęte są gwarancją producenta. Naprawy gwarancyjne realizowane są przez serwisy producentów zgodnie z informacjami zawartymi w karcie gwarancyjnej. W wypadku wykrycia wady lub usterki objętej gwarancją producenta, produkt z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu oraz opisem przyczyny reklamacji klient może odesłać bezpośrednio na adres serwisu podany na karcie gwarancyjnej.
- Reklamacje dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: sklep@gft-sklep.pl. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
- Koszt przesłania do Sklepu przesyłki ponosi Kupujący. Przesyłki pobraniowe oraz na koszt Sklepu nie będą przyjmowane.